Marketing wideo, czyli filmy i spoty reklamowe
W tym momencie powinno być bardzo oczywiste, że konsumenci uwielbiają marketing wideo. Dodatkowo nie mamy na myśli tylko marketerów, ale także konsumentów. Mając możliwość wyboru między materiałem wideo i tekstem na ten sam temat, prawie 60% osób twierdzi, że wybierze materiał wideo. 72% konsumentów woli obejrzeć spoty reklamowe, aby dowiedzieć się więcej o produkcie lub usłudze. Tak więc, jeśli jeszcze nie zacząłeś korzystać z marketingu wideo, zrób to od razu.
Dlaczego nie zacząć tworzyć filmów promocyjnych od razu, biorąc pod uwagę, jak daleko zaszła technologia? Tworzenie filmów promocyjnych nie jest ani trudne, ani kosztowne. Możesz spróbować już teraz.
Produkcja spotów reklamowych
Spoty reklamowe to doskonałe miejsce na rozpoczęcie, jeśli chcesz zająć się marketingiem wideo. Ale film promocyjny, co to jest? Jak powstaje? Czym jest produkcja filmowa? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania dotyczące filmów promocyjnych i przedstawimy sprawdzoną strategię rozpoczęcia własnych produkcji. Po ukończeniu tego przewodnika po tworzeniu filmów promocyjnych będziesz mieć całą wiedzę niezbędną do tworzenia i udostępniania wspaniałych filmów, które pomogą Ci osiągnąć cele biznesowe.
Czym są filmy promocyjne i dlaczego warto z nich korzystać?
Film promocyjny to materiał marketingowy stworzony w celu reklamowania konsumentom towarów, usług, wydarzeń i sprzedaży Twojej firmy. Ponieważ próbujesz zaangażować odbiorców docelowych i przekonać ich do wsparcia, większość materiałów wideo ma w pewien sposób charakter promocyjny. Najlepsze promocyjne filmy nie pokazują, że widzowie powinni „kupować, kupować, kupować” przy każdej okazji. W rzeczywistości mogą uznać to za zniechęcające. Ważniejsze jest nawiązanie głębszego, bardziej intymnego połączenia z rynkiem docelowym. Może to wiązać się z ogłaszaniem ważnych aktualizacji, okazji i kamieni milowych, a nawet dzieleniem się wzruszającymi opowieściami o klientach, których obsługiwała Twoja marka.
Ponieważ konsumenci to ludzie, a ludzi motywują przede wszystkim emocje, takie filmy są szczególnie skuteczne. Chociaż chcielibyśmy wierzyć, że nasze decyzje opierają się na rozumowaniu, prawda jest taka, że emocje zawsze wpływają na nas w pierwszej kolejności. Klient jest uzależniony, jeśli potrafisz odwołać się do jego emocji. Filmy promocyjne wyróżniają się w ten sposób wzbudzaniem sympatii widzów. Po wybraniu użyj nauki, aby zamknąć transakcję. Najpierw musisz nawiązać z nimi emocjonalny związek. Naszym zdaniem wideo jest najlepszym do tego środkiem marketingowym.
W tym momencie powinno być bardzo oczywiste, że konsumenci uwielbiają marketing wideo. Dodatkowo nie mamy na myśli tylko marketerów, ale także konsumentów. Mając możliwość wyboru między materiałem wideo i tekstem na ten sam temat, prawie 60% osób twierdzi, że wybierze materiał wideo. 72% konsumentów woli obejrzeć spoty reklamowe, aby dowiedzieć się więcej o produkcie lub…